Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2021 07:41 - Групата на българското Псаки
Автор: 4u4ulina Категория: Поезия   
Прочетен: 1181 Коментари: 6 Гласове:
-3

Последна промяна: 09.02.2021 14:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Роско бе, Роско.
          Роско с яйцето.
          Помните ли доброто фпичатление на български при първото си домакинство.
          "Той посрещаше тогавашния президент на Чехия Вацлав Клаус, но го посрещна със следните думи, които са свалени буквално от телевизионниия репортаж за събитието: „Уважаеми господин президент, уважаеми дами и господа от Полша…”. Откритието, че са от Полша очевидно съвсем не допада на чешките гости и тогава Плевнелиев бърза да замаже гафа с нов гаф: „Дами и господа от Чехословакия…, от Чехия. Извинявайте, извинявайте, още веднъж извинявайте“. 
  
           Фтори мандат!

           Полет над кукувиче гнездо
image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
09.02.2021 10:10
"О дъжд, о дъжд обилен и печален
- по тротоарите танцуваща вода!
Пиян, разголен, волен, вакханален,
но с черна маска - ти танцуваш безсмисления танец на скръбта.

О веселост маскирана! Ти с веселост маскирана печал!
О весел плач! И танец под разхълцани цимбали!
И вечер, зачната сред мрак, но с буйнобял
дъжд озарена. Дъжд! О клоун в погребални карнавали!

И ти летиш - лъчи и смях, - и ти си бял, безумен,
по тротоарите танцуваща вода!
Вечерен дъжд, понесен в танец шумен
над катафалка черен на града."
Г.Милев
***
P.S Моля, Престани с Просташките СИ Коментари...ВРЕМЕ Е!....Винкел!...
P.S2 'Първият признак на глупост е пълната липса на срам'...
P.S3 Погледни И Предния си пост...
цитирай
2. 4u4ulina - еми така е
09.02.2021 12:54
Гео е за Пулицър, добричката трътка
за ПулюцЪр

хисарско малоумно зомби, не ми спами
отсфирен от "Хулите" и "Откровения", ко пише ф "Буквите"

"Драги, Полигоре, наясно съм защо твоят коментар е злъчен, което отбеляза и Иван Богданов. Хубаво e, кoгато говориш на дама, да знаеш какво е такт и дипломатичност. И най-вече да бъдеш обективен. А в случая ти не си. Напълно съм наясно, че не можеш да придобиеш добри маниери, но в този сайт трябва да се показва респект - дори администрацията го знае - нейното неоспоримо право. И твое. Както и не можеш да бъдеш реален критерий кое е поезия и кое не.
Когато обсъждаш нечия творба, просто се аргументирай. И не се измъквай с дежурното: клишета, впепененост и т.н. И престани да си мислиш: днес са ми оставили само един коментар, защото ме мразят. Никой не те мрази - ти САМ СЕБЕ СИ НЕ ОБИЧАШ. Просто е крайно време да седнеш и да напишеш нещо добро. И на мен не ми е леко да те гледам като се измъчваш, когато другите успяват да сътворят нещо значимо."
Ивайло Терзийски

туй требе ли му коментар?
не е екскиз, портрет е..

цитирай
3. анонимен - при тебе е БЕЗНАДЕЖДНО...
09.02.2021 14:08
ЧЕП!
ПАК САМО ТИ не си разбрал, че нямам общо с блогъра Полигор.
Многократно съм твърдял, че сте от един дол дренки. МНОГОКРАТНО!
НО си И Уникален - Никой в блога НЕ ПРИТЕЖАВА ПРОСТАШКИЯ ТИ ЕЗИК...
*** Почнал си и да ТРИЕШ... ;)
*** чУвАл ли си за RSS?
*** Нивото ти е на ШЕСТОКЛАСНИЧКА...ЪХЪХЪ! :)
***Искаш ли И аз да 'измайсторя' нещо?...
*** И СъС Чет'ри Мильонна ЧЕТЕНКИ....Хи-хи-хи...
*** А Всъщност - ШАРАН на Гола Кука... ;)
цитирай
4. 4u4ulina - Пульо, Пульо
09.02.2021 16:55
и на мен, като на Ивайло не ми е леко да те гледам като се измъчваш, когато другите успяват да сътворят нещо значимо
и аз напълно съм наясно, че не можеш да придобиеш добри маниери..
цитирай
5. анонимен - ЧЕП, успокой се! Дишай дълбоко! Вече звъннах на 112! / by RSS / ;)
09.02.2021 18:10
4u4ulina написа:

Пульо, Пульо
и на мен, като на Ивайло не ми е леко да те гледам като се измъчваш, когато другите успяват да сътворят нещо значимо
и аз напълно съм наясно, че не можеш да придобиеш добри маниери..

цитирай
6. hater - Не просто е луд. Луд педал. Не е и чеп. ...
09.02.2021 23:53
Не просто е луд.
Луд педал.
Не е и чеп.
Спукан капут.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4u4ulina
Категория: Поезия
Прочетен: 170607
Постинги: 95
Коментари: 305
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930